BLOG PUSAT SUMBER SK. PARIT HAJI TAIB ...

IKLAN


Saturday, January 31, 2009

TAHNIAH PASUKAN TAKRAW SKPHT

Sudah agak lama blogger tidak menyiarkan berita-berita terkini tentang sekolah.Rasanya inilah kali pertama untuk tahun 2009 info tentang SKPHT disiarkan.Nampaknya SKPHT membuka tirai 2009 dengan kejayaan –kejayaan yang membanggakan.Tahniah diucapkan kepada pasukan sepak takraw yang telah menjadi johan sepak takraw kelompok 2 tahun 2009.SKPHT bukan sahaja menjadi johan tetapi juga naib johan kejohanan tersebut.

Kemenangan berganda ini memang dijangkakan sejak dari awal lagi.Inilah hasil latihan selama beberapa bulan pasukan SKPHT sejak dari tahun 2008 lagi.Latihan keras yang diamalkan oleh jurulatih pasukan Cikgu Shahrim dan Cikgu Khairudin terbukti berkesan .Kegusaran pasukan sekolah yang sentiasa ‘Aman’ yang berjiran dengan SKPHT sehingga tidak menghantar pasukan mereka pada kali ini memang bersebab…jika tidak pasukan jiran tersebut pasti akan pulang dengan penuh kehampaan.

Walaupun pasukan SKPHT menang pada kali ini,kehebatan pasukan lain yang bertanding memang tidak dapat dinafikan.Apapun, pasukan yang kalah pada tahun ini diharap tidak berputus asa dan akan mencuba lagi pada tahun hadapan.Tahniah pasukan takraw SKPHT …tahniah juga kepada jurulatih, Cikgu Shahrim dan Cikgu Khairudin yang banyak mengorbankan masa dan tenaga.( dah jenuh puji ,takkan tak dak apa-apa kot..KFC seketul jadi la…)

Oh ya ,lupa pulak nak kabo! Pasukan bola jaring SKPHT juga telah menjadi johan dalam pertandingan bola jaring kelompok 2 tahun ni.Tahniah pasukan bola jaring. SKPHT BOLEH…SKPHT BOLEH…


Boleh kami bantu...


Penyokong setia pasukan takraw SKPHT


Jurulatih berpengalaman sedang memberi arahan


Aksi perlawanan akhir


Lawan...jangan tak lawan


Add ImageGambar kenangan para pemenang


Pemenang menerima medal daripada PK Pentadbiran


Pemenang bergambar bersama jurulatih,pegawai dan penyokong


Blogger tumpang sekaki...(Belakang -enam dari kiri )

0 ulasan:

RENUNGAN

RENUNGAN

Blog Archive

MACAM-MACAM ADA